Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

lørdag 4. april 2009

Hilsen fra Lillehammer.






Jeg er endelig ferdig med katteteppet til en snellevenn, og venter på at hun skal gi lyd fra seg så jeg får sendt det til henne.





Slumreteppet er til svigemor, og hun skal få det når jeg kommer hjem.
Håper hun liker det og kommer til å bruke det når hun hviler.















Disse sokkene er til meg selv :)



















Dette er bilder fra Maihaugen som ligger i gangavstand fra Skogli. Her er det fredlig å rusle rundt å titte på mange flotte bygninger fra svunnen tid.

1 Kommentarer:

Blogger Merete sa ...

Flott teppe du har sydd til din svigermor, det er jeg sikker på at hun setter pris på og kommer til å bruke flittig:-)

15. april 2009 kl. 13:56  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden