Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

onsdag 28. januar 2009

Vinter i Nittedal.





Rett etter jobb i dag tok jeg med meg det lille kameraet og tuslet en tur på skogebilveien rett bak Slattum skole. Der var det flotte preparerte løyper som lå og lokket skiløpere til seg!



Jeg gikk på beina, og snuste inn duften av skog og snø.
Her er noen av inntrykkene jeg fikk der!








Jeg er ferdig med et teppe jeg har sydd for en snelle-venn.

Synes det ble et fint teppe:)

2 Kommentarer:

Blogger Muffin sa ...

Det er nesten så jeg misunner dere all snøen, her oppe i polarlandet er det svært lite av den. Og for et nydelig bilde du har sydd, ja du får det til!

31. januar 2009 kl. 02:44  
Blogger Unknown sa ...

Hei på deg...
Snø er det nok av ja... her er det lenge siden jeg har vært og gått tur... Må vel ta en tur snart...
Vi sees snart...

1. februar 2009 kl. 04:14  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden