Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

onsdag 26. november 2008

Ha bestemt meg for å prøve å oppdatere denne siden litt oftere. :)




Jeg har gjort ferdig mitt første stichery og er fornøyd med resultatet. Det ble tilslutt et bilde, og jeg tror jeg skal beholde det selv.









Ellers var jeg en liten tur på hytta i helgen, og der var det som vanlig nydelig å være. Setter inn et par bilder derfra, og et bilde av poppelen vår. Den har fått mye mer Misteltein siden sist den var uten blader.















Vi har også hatt flere utrolige solnedganger siden sist, og jeg setter inn et bilde av dagens solnedgang.








1 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Herlig det ble...

27. november 2008 kl. 07:38  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden