Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

onsdag 7. mai 2008

Hei igjen.

Dette er nesten en blogg bare for meg selv! Må nok få litt hjelp til å lage den mer spennende!

Men ,det er jo moro å kunne lage dette, for dette hadde jeg ikke fått til uten videre for 4 mnd siden!

Det er en ny uke og jeg er inne i en veldig stille periode. Det går opp og ned, men sånn er det bare.

Helgen som var var vi i en ny konfirmasjon, og det var veldig hyggelig.

Konfirmanten bar en splitter ny Hvaler drakt, og den kledde henne veldig godt. Hun formelig strålte i den nye drakten sin.

Kaia dar sin omsydde drakt etter sin mormor( som døde brått og uventet fra oss for 3 år siden.)

Hun er veldig stolt av å kunne bære den, og den er brodert av mormor.

Vi ga konfirmanten et smykke og et hjemmesydd kort, som ble veldig satt pris på.

Ellers er jeg klar til å quilte sommenduken til hytta. Det er en del av en along jeg er meg på.

Nå gjenstår det å sette inn bilder, og det sliter jeg med. Håper jeg får de inn der jeg vil de skal stå!!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden