Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

søndag 6. april 2008


Hei igjen.
Denne helgen har jeg vært en tur på hytta. Vi hadde nydelig vær hele lørdag, og vi ryddet litt i hagen.
Jeg gleder meg til å se den når det begynner å blomstre.
Her er det plutselig vinter igjen. Vi fikk besøk av disse vakre fuglene nå i ettermiddag. Dompapper er nydelige å se på ,ikke sant.

Ellers har jeg begynt på nye pyntesokker. Disse skulle bli til meg, men etter hvert som de ble strikket, fant jeg ut av garnet fra Island er mye tykkere enn jeg trodde, så det blir Johannes som får nye sokker.
Jeg er ferdig med den ene. Den er ikke dampet, og jeg har ikke festet trådene.

1 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Hei på deg... Soffer og garn er jo topp . han blir nok fornøyd da han får slike sokker...
klem Ruth@

7. april 2008 kl. 08:23  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden