Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

tirsdag 25. mars 2008

Ananas


Jeg satte for flere år siden en ananas -skalk i en dyp tallerken med vann i, i håp om at den skulle fø røtter. Og det gjorde den.

Her i vinter da jeg skulle vanne den så jeg at det var noe nede i planten, og jaggu kom det ikke en ananas opp.

Her er et bilde av den. Lekker ikke sant.

Den er sikkert sur, så den får stå så lenge den har lyst. Jeg aner ikke når den skal tas av, men det finner jeg nok ut etter hvert.

2 Kommentarer:

Blogger Britt Helen sa ...

Gratulerer med bloggen Hanne! Du klarte det du! Så spennende med ananasen da. Gleder meg til å følge med deg videre. Hilsen Lillesnuppa

25. mars 2008 kl. 13:36  
Blogger Tina sa ...

Gratulere med blogg! Tenk en ananas, helt utrolig. Blir spennende å følge med om den blir spisende.

25. mars 2008 kl. 14:39  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden