Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 31. mars 2008

Tur til Island.




Jeg har hatt en nydelig tur til Island. Her er noen inntrykk av Gullfoss, Geisyr og Blå Lagune.

Jeg kjøpte litt garn, men venter med bilde av det, da endel av garnet ble pakket i en vennindes koffert. (Hadde ikke plass!!!!)

2 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Hei ser ut som dere hadde en fin tur.. Fikk handlet litt også skjønner jeg..merkelig greier det der...

31. mars 2008 kl. 07:39  
Blogger eli sa ...

Heldiggris! Det var nokk en flott tur.Fine tepper du har laget, jeg er fersk med blogg i år. Hade bra!

10. februar 2009 kl. 09:52  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden