Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

onsdag 2. april 2008

Pyntesokker


Jeg fant plutselig ut at jeg hadde slitt ut pyntesokkene jeg strikket for mange år siden.
Hullet var stort, så jeg fant ut at jeg måtte strikke nye.
Nå er de endelig ferdige. De har ligget og ventet på trådfesting og damping siden påske.
Så viste det seg at min eldste datter også trengte sokker, så jeg får bare strikke nye til meg, og da med ull fra Island.

4 Kommentarer:

Blogger Lisbet sa ...

Kjempefine sokker . De trengs en stund til. Artig med alt det fine garnet du har kjøpt på Island da. Sikkert litt av en opplevelse Koselig blogg har du også fått deg.

3. april 2008 kl. 13:47  
Blogger Marit Johanne sa ...

Så fine sokker! Det må ha vært opplevelse å besøke Island. Og morsomt å handle garn, når du strikker av det blir jo det minner om turen.

4. april 2008 kl. 00:31  
Blogger Unknown sa ...

Hei de sokkene var jo bare herlige..
Misunner deg turen...
Møte 8 april 08 Nittedal.
klem ruth@

5. april 2008 kl. 10:20  
Blogger Unknown sa ...

Såå flotte sokker, og så masse flott garn du har kjøpt.
Ha en strålende søndag :-)

6. april 2008 kl. 02:07  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden