Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 21. april 2008

Vår på Løvøya.


Nå har jeg hatt en herlig helg på hytta.

Hadde med meg løperen til Ida og trodde jeg skulle få gjort den ferdig, men den gang ei.

Satt i solen og koste meg glugg ihjel.

Jeg ble solbrent, men skitt au!!!!!!!!

Tro meg en tur rundt i omerådet og fotograferte masse. Her er noen av bildene jeg tok.

1 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Hei på deg..Godt det er flere som er blitt solbrent da er jeg ikke alene...Våren er kommet det er herlig...

22. april 2008 kl. 07:52  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden