Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 7. april 2008

Ny dag, nye muligheter!




Har ikke vært aktiv på syrommet på en stund, så nå må jeg komme igang.


Ida ønsker seg en løper til leiligheten, og det skal hun få.


Her er stoffene og arbeidstegningen, så får vi se hvordan den ser ut som ferdig!


Kjøpte meg pulsvanter på Island. De er virkelig gode!


Hun jeg kjøpte de av sa jeg bare kunne bruke de som mønster å lage nye selv, og det tror jeg sannelig jeg skal gjøre!


Ute snør det lett, og jeg er veldig lei av snø.


Godt det er vår snart, og sommer etter det.


Ananasen vokser, og det skal bli moro å se hvor stor den blir før jeg skjønner at den er "ferdig"!!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden