Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 19. mai 2008

Lenge siden sist!







Nå er det bare en dag til jeg skal reise til Skogli Helse og rehabiliteringssenter, rett ved Lillehammer.


Det blir godt med litt forandring i hverdagen, hvor jeg skal tenke kun på meg selv.


Setter inn noen få bilder. Det skjer ikke så mye i livet mitt nå!


Det er en vakker kveldshimmel, duken nesten ferdig(bare håndsøm på lukkekanten igjen) og nesten ferdig grytekluter (bare håndsøm på lukkekant igjen).


Ellers snødde det 17.mai, og det må jeg jo sette inn et bilde av!


3 Kommentarer:

Blogger Marit Johanne sa ...

Så koselige grytekluter! Og fin duk også. Håper du har hatt godt utbytte av oppholdet på Lillehammer.

26. mai 2008 kl. 06:22  
Blogger pip sa ...

Fandt dig på Duk-alongen og har taget et tit i din blog, din sommerdug bliver rigtig fin , syntes det er inspirerende med en sådan along. Lavede min blog for ca. 1½ år siden og da viste jeg intet om noget sådan, men man prøver sig frem og lærer lidt efter lidt, og nu vil jeg ikke undvære den, glæder mig til at følge med her.

1. juni 2008 kl. 23:48  
Blogger Dorthe sa ...

Takker for hilsningen i gjesteboken min:) Fin blog du har. Takker for titten og jeg kommer inneom igjen:)

25. juni 2008 kl. 05:02  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden