Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 3. november 2008

Veldig lenge siden sist.

Jeg prøver igjen

Jeg synes det er så vanskelig å blogge her! Sliter med å få til bildepassering.

Har ikke vært hos Ruth enda og tiden bare flyr avgårde!


Jeg har produsert litt siden sist, men veldig aktiv har jeg ikke vært!







Har hatt en konfirmasjon siden sist også!





Prøver nå å sette inn noen bilder og så får jeg se hvordan det blir! :)

















2 Kommentarer:

Blogger Litamora's Quilt & Design sa ...

Du har jo en kjempefin blogg her! Du må virkelig fortsette med denne! Si ifra, så skal jeg sende deg noen tips om bloggen. Jeg har den samme selv også:-)

3. november 2008 kl. 13:32  
Blogger Unknown sa ...

Hei,,, velkommen skal du være... vi er her for og hjelpe deg...

9. november 2008 kl. 06:03  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden