Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

torsdag 15. januar 2009

Stille periode!

Jeg har vist en litt stille periode igjen. Kroppen virker ikke helt som den skal :(
Jeg har jo noen ting på gang, og det er ikke lenge til noe er ferdig, men ting tar tid!



Her er et bilde av lappene som skal bli til slumerteppe til svigemor. Jeg har kjøpt stoff til "gitteret" og skal kjøpe fleece til uka! Gleder meg til det blir ferdig, for jeg tror hun blir glad for det:)



Ellers strikker jeg votter til min søster, og vottene til Kaia skal toves, og så er de ferdige.


Velkommenteppe syr jeg til en snellevenn:) Det er også snart ferdig :)




Bildet av det flotte treet tok jeg på vei ned til T-banen i går.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden