Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 5. januar 2009

Blå løper



Denne har jeg kost meg med i romjula, og jammen ble jeg ferdig!!!!!!!





Mønsteret står i Quiltemagasinet nr 6/08





Jeg valgte bort 2 snøkrystaller fordi jeg er så glad i blått og ville se mer av fargen.

Jeg har bare brukt rester, og det var godt å bruke opp litt. Det blir mange små rester etterhvert!

Vesten til Kaia er også ferdig. Det var morro å strikke flettemønster. Det er veldig lenge siden sist jeg gjorde det!!!!



Ellers putter jeg med kveldens solnedgang :)

2 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Herlig duken ble og for ikke og snakke om vesten...

5. januar 2009 kl. 14:09  
Blogger Muffin sa ...

Nydelig duk og kledelig vest!

11. januar 2009 kl. 11:19  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden