Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

torsdag 18. desember 2008

Snart jul :)





Nå går det fort mot jul, og jeg er langt fra ferdig.
Gavene er stort sett ferdig innkjøpt/ laget, men innpakking og julekort står igjen.






Pyntingen tar jeg stort sett lille juleaften, men det kryper jo frem en og annen julerelatert ting!

Syrommet stor ofte tomt, men jeg driver på å gjør ferdig en ufo, og en juleløper er snart ferdig.
Har begynnt å planlegge en juleløper min datter Ida har tegnet, men den blir nok ikke ferdig til bruk før neste jul!







Har hengt opp julepapirbildene mine, og et nissepar jeg lagde får noen år siden er på plass.







Adventløperen sydde jeg for 2 år siden,(mener jeg.)







Jeg strikket votter til min niese, og pus passer på garnposen, Hun ligger der hver kveld!







Dersom jeg ikke rekker å blogge mer før jul vil jeg ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år.

1 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Hei på deg...
innom for og ønske deg en god jul og et godt nytt håndarbeidsår i 2009...

20. desember 2008 kl. 03:20  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden