Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

lørdag 3. januar 2009

Godt nytt år :)



Så er et nytt år igang, og jeg har startet det nye året med å ferdigstille et langt og deilig slumre teppe.




Det består av 6"x 6" ruter i forskjellige stoffer. Ingen ruter er like.

Det er ingen kant rundt rutene, bare lukkekant.

Det er fleece bak, så det skal varme godt når det er behov for det. :)

Sirkeline har allerede innviet det og er svært fornøyd.

1 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Godt nytt år til deg... teppet ble lekkert...Var det en ufo...???
Fine bilder du tar...
Må finne frem ufoene og bli ferdig... tiden flyr fort av sted nå...

4. januar 2009 kl. 14:17  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden