Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

søndag 18. januar 2009

Nå kom vinteren, igjen!


I går kveld kom vinteren igjen til Nittedal :) Bildet er tatt ca 08.30. Naboene var ute og måkte.
Om en time skal jeg vasse gjennom snø og gå ned til T-banen og dra inn til Majorstua, for jeg skal på behandling :(
Vel, det er jo pent ute, da!!!!!!



Godt jeg ble ferdig med vottene til Kaia.



De ble veldig godt mottatt og de passet perfekt. Hun har de på seg i dag. Håper de består prøven!!!!!!



Har ferdig et par lilla til min søster, med de må toves først.
Ha en god dag :)

1 Kommentarer:

Blogger LeKaQuilt sa ...

Takk for tilbakemlding på bloggen min :o)
Selv om jeg var klar over at vintern ville komme tilbake, kan jeg ikke la være å føle meg litt lurt. Var i form til litt vårstemning, jeg.
Det var koselig å stikke innom bloggen din ! Hilsen Lena

21. januar 2009 kl. 04:08  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden