Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

onsdag 11. februar 2009

Nå er det vakkert ute:)


Etter jobben i dag tok jeg meg en liten tur i marka. Det var utrolig vakkert ute.





Jeg tok mange fine bilder av snø, trær og skygge.



I morres tok jeg et flott bilde av Røverkollen med en stor måne lurende i skyene.





Jeg er så glad i den digitale speilrefleksen min. Bruker kamerate veldig mye. Foto er noe jeg alltid har vært glad i, men det har ligget litt "brakk" de siste årene.

Jeg er veldig glad for at jeg klarer å jobbe litt igjen også, og at utsiktene til å jobbe som før ser bedere ut enn på 3 år :)





Hanne










5 Kommentarer:

Blogger Unknown sa ...

Hei på deg utfordring hos meg til deg...

11. februar 2009 kl. 15:37  
Blogger Unknown sa ...

Hei bilde nr 6 i mappe 6 på pc...

12. februar 2009 kl. 00:12  
Anonymous Anonym sa ...

Takk for at du stakk innom bloggen min å la igjen sånn en nhyggelig kommentar.Nydelige bilder du har tatt og en koselig blogg har du også.Ha en god helg.Klem fra elin73

12. februar 2009 kl. 00:51  
Blogger Lena sa ...

Takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min!! Nyyydelige vinterbilder du har tatt, det er jo bare så vakkert ute nå! Var å gikk meg en tur istad, det er 13 minusgrader, friskt og godt! Ha en fin helg!

12. februar 2009 kl. 11:07  
Anonymous Anonym sa ...

Er inne å ser hos deg, så lekkre vinterbilder du har tatt. Ny i blogging selv. Lykke til videre.

16. februar 2009 kl. 10:56  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden