Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

torsdag 12. februar 2009

Utfordring


Jeg har fått en utfordring av Ruth.

Plukk ut bilde nr 6 fra mappa nr 6 på pc`n din.

Sett bilde inn i bloggen og fortell litt om bildet.

Her er bildet jeg fant.

Dette er Vesla. Bildet er tatt mai 2003.

Vesla var en vakker og veldig snill katt. Hun døde desverre av forgiftning(trolig frostveske) julen 2004.

Vi savner henne veldig.
Sender denne videre til Litamora og Muffins verden
Hanne

1 Kommentarer:

Blogger TIRIL SOL sa ...

Hei
Mønstra til Snømannsteppet har eg kjøpt hos Primula på Nordfjordeid.
Eg har lagt ut bilde av teppet som Ingun på Primula har sydd.

19. februar 2009 kl. 10:47  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden