Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

onsdag 4. mars 2009

Arbeider på gang :)

Her er noe av det jeg holder på med for tiden, ved siden av strikking.





Slumreteppet til svigemor begynner å ta form. Jeg tror det blir et deilig teppe å trekke over seg når hun ligger å hviler.








Løperen med katter kjøpte jeg mønster til når jeg var i Bergen i mai i fjor. Falt fullstendig for det :) Jeg gleder meg til det blir ferdig. Det gjennstår litt håndsøm, og lukkekant.









Katteteppet er det 3. jeg syr, og dette skal også til en snellevenn. Her er det også litt håndsøm igjen, og så skal bakstkyyet på. Dette skal quiltes, og så skal lukkekant og oppheng på.











Engleløperen har min datter Ida tegnet. Jeg har lånt englene av AnnAKa. Her gjenstår også litt håndsøm, og så er den ferdig.






Hvor lang tid jeg bruker på dette vet jeg ikke, men jeg har liksom bestemt meg for å gjøre litt ferdig før jeg begynner på noe nytt (Har eventyrteppet til AnnAKa liggende å vente :)

1 Kommentarer:

Blogger LeKaQuilt sa ...

Hei Hanne, Så mye fint du har laget. Så fine kattepus prosjekter du har sydd. Leit at katten din ble forgiftet - han var nydelig.
Tusen takk for godt råd på bloggen min :o)

26. mars 2009 kl. 06:52  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden