Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

fredag 27. februar 2009

Ut på tur :)

Det går ikke så fort på håndarbeidsfronten for tiden ,men jeg har jo alltid noe på gang!





Sokkene til Ida er ferdige og tatt i bruk. Håper hun ikke vasker i stykker disse også!







Jeg har vært på Majorstua en gang i uka jevnlig lenge nå, og mandag tok jeg med meg mitt lille kamera og tok noen bilder av Majorstua med snø :)


Skal si det hang mange lange istapper ned fra takene :(







Ellers er det veldig mange flotte smijernsbalkonger der, og jeg skal ta flere bilder av dem, det er helt sikkert!













Det har kommet masse snø hos meg. Nå begynner jeg virkelig å vente på våren. Det er deilig å kjenne at solen varmer. Skjærene sitter i tretoppene med brystet vendt mot solen og varmer seg :)



Under denne haugen gjemmer en bil seg!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden