Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

mandag 8. august 2011

Sommeren er snart over.






Nå er det bare en uke til jobbstart. Sommeren har vært stille og rolig. Akkurat det jeg trengte!!!!! Har for det meste vært på hytta, men Kaia og jeg har vært en uke på Grand Canaria, Patalavaca.













Der var det tørt og passe varmt. Tror ikke jeg vil tilbake akkurat dit, men kanskje det er bedre der på vinteren! Tok masse bilder likevel, jeg:-)













Håper på noen fine dager nå på tampen av ferien.













0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden