Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

torsdag 5. november 2009

Hei igjen:)



I dag har det snødd forsiktig i hele dag. Kaia er hjemme på den 4. dagen med noe som med stor sannsynlighet er svineinfluensa, og jeg har 6 uker igjen å jobbe før det er juleferie!!!!!!!!!




Tiden flyr, og jeg har for liten tid til å gjøre alt jeg har lyst til å gjøre!




Har sittet å moret meg litt med noen bilder i kveld, og her er resultatene.De ble ganske ok synes jeg. Dt er godt å ha noen bilder av sol og sommer å titte på når vinteren sniker seg på!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden