Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

søndag 18. oktober 2009




Høstens farger er vakre. Her er noen smakebiter :)
Jeg løper rundt med kameraet og nyter alle fargene.

Hagen er gjørt klar til vinteren, Epletreet Ida ( 22 år)plantet som et frø i 1. klasse er beskjært, og jeg håper det blomstrer neste sommer også. Det er moro med golden epler i hagen :)

Høstastersen blomstrer vakketr med sin kraftige lilla farge.
En sukulent blomstrer i vinduet oppe og ser ut som en "tigerblomst"
Den lukter ikke godt!!!!!!!!










Ikke rart denne hekken kalles Blankmispel!!!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden