Mitt foto
Navn:
Sted: Nittedal, Akershus, Norway

Jeg er en hjemmeværende mamma som er veldig glad i håndarbeide, katter, akvarie og alt som gror av planter og trær. Min hoved hobby er vel lappesøm. Jeg er gift og har to flotte døtre på 20 og 14 år.

fredag 27. august 2010

Snart høst!!!!!!



Skal si denne sommeren gikk fort! Har sett litt til solen i dag, men kjenner at det er litt høst i vinden!!!! Det er småkaldt både ute og inne. Må nok tenke på å få veden inn.

Var en tur i Frognerparken denne uken og tittet på rosene, og de var litt på hell, men vakre likevel. Det var mange turister, og pent vær. Ellers har denne uken gått fort, og det å jobbe begynner å bli en grei ting å gjøre igjen! Elsker jobben min men det er nå engang alltid litt mye å gjøre når en starter opp igjen!



Har sydd litt denne uken, og er snart ferdig med noen små tepper.

Skal på hytta en tur lørdag, og det ser jeg frem til:)












2 Kommentarer:

Anonymous Elisabeth sa ...

Hei på deg!

Kom tilfeldigvis over et gammelt innlegg på Trådsnella hvor du viste fram adventskalenderen du broderte til din eldste for ganske lenge siden :)
Jeg broderte også en slik kalender til min eldste, kjøpte broderipakken før ungen var født fordi jeg syntes den var så fin.
Nå har svigermor spurt om å få låne mønsterarket til denne kalenderen, og jeg har rotet gjennom alle skuffer, skap og permer i snart 3 uker og finner den ikke...
Du har den ikke tilfeldigvis liggende et sted du vet av og kanskje kunne sendt meg en kopi? Jeg sender gjerne noe annet hobbyrelatert tilbake nemlig. Begynner å bli desperat her.
Svigermor har orden i sine sysaker og forventer nok at jeg også har det, men dengang ei :)
Håper på svar fra deg, har ikke funnet denne kalenderen så mange steder...
Ha en fortsatt fin helg!

9. oktober 2010 kl. 05:24  
Blogger Britt Helen sa ...

Snartur innom for å ønske deg ei god jul og et godt nytt (sy)år :)

23. desember 2010 kl. 14:05  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden